سوالات متداول

شیوه ارسال سفارشات و حمل و نقل کالاها به چه صورت است؟
اقلام سفارش ظرف ۲ تا ۳ روز کاری پس از پرداخت وجه برای ارسال آماده شده و در اختیار سیستم توزیع قرار خواهند گرفت. توزیع برای شهر تهران از طریق شرکت‌های پیک فعال و برای سایر شهرها از طریق شرکت ملی پست و یا سایر شرکت‌های پستی صورت می‌پذیرد.

نحوه پرداخت وجه سفارشات به چه صورت است؟
پرداخت وجه صرفا بصورت آنلاین و از طریق درگاه‌های پرداخت بانکی هنگام ثبت سفارش صورت می‌گیرد.

آیا امکان مرجوع کردن کالا یا کالاهای خریداری شده وجود دارد؟
در صورت مغایرت کالای ارسالی با کالای ثبت سفارش شده و یا خرابی یا آسیب‌دیدگی عمده ناشی از حمل‌ونقل کالاها، خریدار می‌‌تواند صرفا ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان تحویل کالا، تقاضای مرجوع نمودن کالای خریداری شده را از طریق فرم درخواست مرجوعی ثبت نماید.

چقدر زمان می‌برد تا کالاهای خریداری شده را دریافت کنم؟
مدت زمان دریافت کالاها بسته به شهر و گزینه‌های انتخابی ارسال در زمان ثبت سفارش متفاوت است. اما بصورت میانگین سفارشات شهر تهران ظرف مدت زمان ۱ الی ۲ روز کاری، شهرهای بزرگ ۳ الی ۴ روز کاری و سایر مناطق ۴ الی ۵ روز کاری از زمان ثبت سفارش بدست خریداران خواهند رسید.

پرسش‌ها، انتقادات و یا شکایات خود را از چه طریق مطرح کنم؟
برای این منظور می‌توانید از طریق گزینه‌های مندرج در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

آیا امکان درخواست تهیه اقلامی غیر از کالاهای موجود در سایت را دارم؟
بله برای این منظور می‌توانید از طریق گزینه‌های مندرج در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.